Word partner van de Den Bosch Data Week 2020!

Van 26 tot en met 31 oktober wordt de derde editie van de Data Week in Den Bosch gehouden. Juist in een tijd waar data en digitalisering zo cruciaal blijkt te zijn voor de manier waarop de samenleving reageert op een ongekende crisis. In een compleet hybride concept, uiteenlopend van de meest innovatieve augmented reality oplossingen binnen een modern online platform tot fysieke ontmoeting in een volledig veilig ingerichte Data Live Dome op de Parade in ’s-Hertogenbosch, is de Data Week 2020 één van de eerste landelijke evenementen van dit jaar om te laten zien hoe veerkracht er echt uit ziet.

Ben je koploper in toepassing van data of wil je een unieke kans daartoe niet missen? Word dan partner van de Data Week 2020!

Solide basis
Gemeente ’s-Hertogenbosch, Provincie Noord-Brabant, de Jheronimus Academy of Data Science (gesticht door de universiteiten van Eindhoven en Tilburg) en het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijk Relaties vormen de solide basis van de Data Week. Samen met co-partners als de Bossche Investerings Maatschappij (BIM), Avans Hoge School, SPARK Makerslab, het Driven by Data platform en de FME wordt een gevarieerd programma geboden aan een complete doelgroep van burgers, bedrijven, instellingen, talent en overheidsprofessionals.
In een wereld gedreven door data ambieert Data Week om in 2030 zowel nationaal als internationaal toonaangevend te zijn als kennis-, netwerk, communicatie en showcase event. Pak de kans om hier aan mee te bouwen!

Bereik
Tijdens de vorige editie bezochten fysiek ongeveer 5000 genodigden de (gratis) onderdelen van het evenement. Daarnaast werd via lokale, regionale en landelijke media een groot publiek bereikt met partners als RTLZ, Computable en Radio 1. Ook dit jaar zal dit met nieuwe mediapartners weer het geval zijn, echter zal het worden gecombineerd met een meer uitgebreide social media campagne en een compleet hybride platform waarop content wordt uitgezonden. In samenwerking met Branding Brabant zal bovendien de positie als één van de strategische evenementen voor de Provincie Noord-Brabant naast landelijke ook internationale aandacht voor het evenement worden gezocht.

Waarom partner worden?
Positionering
Er is een aantal mogelijkheden om je als partner inhoudelijk te presenteren;

  • Content, cases, product/dienst presentatie: Een inhoudelijke bijdrage die voor een breed publiek interessant is, over toepassing van data gaat en een maatschappelijke component heeft
  • Logo / naamsvermelding in combinatie met een partner profiel: Beschrijving van de toegevoegde waarde als bedrijf of initiatief of het gebied van het toepassen van data
  • Persoonlijke expert profilering: Als expert op het gebied van data gebruik ten behoeve van maatschappelijke meerwaarde

Doelgroepen
Ga in gesprek met;

  • Talent      
    Jong talent is de drijvende kracht achter ontwikkeling en innovatie. Tijdens de Data Week worden in samenwerking met beroepsonderwijs, overheid en gemeenten meerdere programma blokken gecreëerd voor talent om de Data Live Dome te bezoeken voor interactieve sessies, presentaties, demonstraties en discussie programma’s.
  • MKB
    Met gebruik van data de concurrentie kracht van bedrijven versterken is één van de hoofddoelen van de Data Week. Honderden MKB-ers en start-ups kijken reikhalzend uit naar creatieve oplossingen en hulp bij het veroveren (of behouden) van hun marktpositie.
  • Overheidsprofessionals
    De rol van de overheid in de regie op data verandert. Ga als partner in gesprek met overheidsprofessionals over mogelijke oplossingen en de invulling van de juiste data strategie.
  • Burgers
    Als je wilt weten wat burgers denken over een bepaalde oplossing, welk ethische grenzen zij zien, waar ze echt mee geholpen willen worden, dan kun je als partner met ze in gesprek tijdens de Data Week

Kom in contact!
Meer weten? Bekijk onze brochure voor alle mogelijkheden. Voor vragen of wanneer u interesswe heeft in deelname aan de Data Week 2020 als partner, neem dan contact op met Stephan Glerum.